Walker's - Sztywny pokrowiec na ochronniki słuchu Muff - GWP-REMSC
Sztywny pokrowiec na ochronniki słuchu Muff Walker's GWP-REMSC
Sztywny pokrowiec Muff przystosowany do większości ochronników słuchu firmy Walker's, w tym modeli z serii Razor i Xcel. Pokrowiec umożliwia bezpieczne przenoszenie ochronników słuchu w torbie lub plecaku wojskowym.
Konstrukcja pokrowca została wykonana z usztywnionego tworzywa EVA, pokrytego fakturą przypominającą włókno węglowe. Wewnętrzna strona pokrowca została wykończona tkaniną zapobiegającą powstawaniu rys na ochronnikach.
Pokrowiec zapinany zamkiem błyskawicznym, dodatkowo wyposażony w odpinaną nylonową smycz.
Cechy:- Wykonany z tworzywa EVA
- Umożliwia przenoszenie większości ochronników słuchu firmy Walker's
- Zamykany na zamek błyskawiczny
- Chroni przed uszkodzeniem lub zarysowanie
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Tworzywo EVA |
Wymiary | 116 x 152 x 124 mm |
Waga | 138 g |
Kolor | Czarny |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.