Nite Ize - Pojemnik wodoszczelny RunOff® Hip Pack – Charcoal - ROHP-09-R8
Pojemnik wodoszczelny RunOff® Hip Pack Nite Ize Charcoal ROHP-09-R8
Wodoszczelny pojemnik dedykowany do transportu telefonu i innych urządzeń elektronicznych. Przejrzysta część przednia pozwala na korzystanie z urządzenia bez konieczności wyjmowania go. Wewnątrz znajduje się również miejsce na przenoszenie kluczy, gotówki czy niewielkiego zestawu survivalowego. Dołączony w zestawie pasek, pozwala na zamianę pojemnika w torbę biodrową.
Odporność na wysokim poziomie
Pojemnik RunOff® Hip Pack jest wodoodporny oraz pyłoszczelny w zakresie klasy IP67. Za zachowanie szczelności odpowiada zastosowanie wytrzymałego TPU, oraz zamek błyskawiczny wykonany w technologii Tru® Zip. Efektem jest możliwość zanurzenia pojemnika w wodzie o głębokości 1 metra nawet na 30 minut.
Cechy:
- Pojemnik wodoszczelny do przenoszenia urządzeń elektronicznych
- Wodoszczelność i pyłoszczelność na poziomie IP67
- Możliwość wykorzystania jako torbę biodrową
- Wykonany z TPU
- Zamek błyskawiczny Tru® Zip
Dane techniczne | |
---|---|
Maksymalne wymiary urządzenia | 91 x 172 x 15 mm (3,6 x 6,8 x 0,6") |
Wymiary zewnętrzne | 201 x 120 x 43 mm |
Całkowite wymiary wewnętrzne | 198 x 118 x 39 mm |
Materiał | TPU |
Waga | 157 g |
Kolor | Charcoal (Ciemnoszary) |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.