Helikon - Pojemnik na amunicję - Shadow Grey - MO-AMB-CD-35
Pojemnik na amunicję Shadow Grey Helikon MO-AMB-CD-35
Pojemnik na amunicję od renomowanej firmy Helikon umożliwia wygodne przenoszenie i składowanie amunicji. Niewielkie rozmiary pozwalają na transportowanie pojemnika w plecaku wojskowym czy torbie zabieranej na strzelnicę. Pudełko zabezpiecza amunicje przed czynnikami zewnętrznymi i uszkodzeniem w trakcie transportu, a jednocześnie stanowi wygodny sposób na przenoszenie jej.
Opakowanie wykonane jest z wytrzymałej Cordury. Zamykany jest na dwubiegowy suwak i posiada chwyt transportowy. Wnętrze wyłożone jest łatwą do czyszczenia tkaniną absorbującą zabrudzenia. Do torby zmieszczą się trzy standardowe opakowania amunicji 3 x 19, jest też możliwość przenoszenia nabojów luzem.
Cechy:- Pudełko do transportu amunicji
- Ułatwia transport, zabezpiecza amunicję przed czynnikami zewnętrznymi i uszkodzeniem
- Pomieści do trzech standardowych opakowań amunicji 3 x 19
- Zamykane na dwubiegowy suwak
- Usztywniona konstrukcja wykonana z Cordury
- Wnętrze wyłożone łatwym do czyszczenia materiałem absorbującym zabrudzenia
- Wygodny chwyt transportowy
- Panel rzepowy do personalizacji, umożliwia przypięcie do kuwety na czas pracy
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Cordura® 500D |
Wymiary | 14 x 8,5 x 10,5 cm 5.5 x 3.3 x 4.1 in |
Waga | 106 g |
Kolor | Shadow Grey |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.