Walther - Nóż składany TFK II - 5.0756
Nóż składany TFK II Walther 5.0756
Taktyczny nóż składany marki Walther. Ostrze o profilu Drop Point wykonano z wysokiej jakości stali nierdzewnej 440C, hartowanej w zakresie 57-59 HRC, co przekłada się na wytrzymałość i odporność na korozję. Frezowanie w tylnej części ostrza umożliwia oparcie kciuka, co ułatwia pracę. Blokada typu Back Lock gwarantuje bezpieczną pracę bez ryzyka przypadkowego złożenia się ostrza. Z kolei okładziny rękojeści wykonano z laminatu G-10, przez co użytkownik zyskuje pewny chwyt, nawet podczas korzystania z rękawic taktycznych. Do zestawu dołączono nylonowe etui, umożliwiające bezpieczne i wygodne przenoszenie noża przy pasie.
Cechy:- Składany nóż taktyczny Walther TFK II
- Ostrze ze stali 440C
- Blokada typu Back Lock
- Okładziny rękojeści wykonane z laminatu G-10
- W zestawie nylonowe etui
Dane techniczne | |
---|---|
Profi głowni | Drop point |
Rodzaj stali | 440C |
Twardość stali | 57-59 HRC |
Typ noża | Składany |
Blokada ostrza | Back Lock |
Materiał okładzin | G-10 |
Długość całkowita | 162 mm |
Długość głowni | 68 mm |
Waga | 94 g |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.