Gerber - Multi-Tool Dime Micro Black - Czarny - 31-003610
Narzędzie łączy w sobie funkcje standardowego rozmiaru multitooli z kompaktowymi wymiarami. Forma umożliwia stosowanie go jako breloka do kluczy, a jego wszechstronność sprawi że nie będzie tylko ciekawym gadżetem.
Jak w większości microtooli kombinerki zostały wyposażone w sprężynę powrotną, oraz precyzyjne szczęki. W dolnej ich partii wygospodarowano miejsce na zintegrowany przecinak do drutu. Nóż zawarty w narzędziu otrzymał niestandardowy profil sheepsfoot, zapewniający większe bezpieczeństwo obsługi.
Na uwagę zasługuje również rzadko spotykane narzędzie do bezpiecznego otwierania opakowań, oraz zamocowany na stałe w ramie otwieracz do kapsli, z którego można korzystać bez otwierania toola. Pozostałe narzędzia zostały również usytuowane na zewnątrz, dlatego pełne otwarcie jest niezbędne jedynie przy korzystaniu z kombinerek.

Funkcje:
- Kombinerki precyzyjne
- Kombinerki standardowe
- Przecinak do drutu
- Nóż z ostrzem gładkim
- Przecinak do otwierania paczek
- Otwieracz do kapsli
- Pilnik o dwóch gradacjach
- Śrubokręt płaski
- Mały śrubokręt płaski
- Nożyczki
- Pęseta
- Kółko do kluczy
Dane techniczne:
- wymiary złożonego: 70 x 25 mm
- wymiary rozłożonego: 90 x 100 mm
- waga: 67 g
- materiał: stal, aluminium
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.