Direct Action - Kamizelka taktyczna Tempest Chest Rig® - Adaptive Green - CR-TMPT-CD5-AGR
Kamizelka taktyczna Tempest Chest Rig® Adaptive Green Direct Action® CR-TMPT-CD5-AGR
Zapinana na zamek błyskawiczny kamizelka Direct Action Tempest Chest Rig® posiada 4 zintegrowane kieszenie typu Open Top zabezpieczone shockordem mieszczące 8 magazynków karabinowych typu AR-15 lub 4 magazynki typu AK. Wykonana została z wytrzymałej Cordury 500D i posiada zintegrowane panele MOLLE, dzięki którym użytkownik sam decyduje o konfiguracji kamizelki taktycznej Tempest Chest Rig poprzez montaż dodatkowych akcesoriów i według własnych potrzeb i adekwatnie do danej sytuacji.
Tempest Chest Rig to zaawansowana kamizelka taktyczna posiadająca chwyt ewakuacyjny oraz specjalną przestrzeń na antenę i przewody od urządzeń komunikacyjnych
Konstrukcja kamizelki Direct Action opiera się o wygodne, demontowalne i modułowe szelki Tempest posiadające specjalny uchwyt na moduł Push-To-Talk (PTT) i miejsce do poprowadzenia przewodów od taktycznych urządzeń komunikacyjnych. Dodatkowo producent wyposażył kamizelkę Tempest Chest Rig w płaskie kieszenie wewnętrzne oraz klamry Duraflex. Tempest Chest Rig jest kompatybilna z innymi kamizelkami typu plate carrier Direct Action takimi jak: SPITFIRE® MK I i MK II oraz HELLCAT®. Kamizelka Direct Action została także wyposażona w praktyczny chwyt ewakuacyjny.
Cechy:- Wygodna i wytrzymała kamizelka wykonana z Cordury 500D, laminatu oraz softshella
- Mieści 8 magazynków AR-15 lub 4 magazynki AK
- Posiada odczepiane, modułowe szelki wyposażone w uchwyty na PTT
- Wyposażona w kieszenie wewnętrzne
- Posiada klamry Duraflex
- Kompatybilna z systemem MOLLE
- Wyposażona w zintegrowane 4 kieszenie typu Open Top zabezpieczone shockordem
- Posiada chwyt ewakuacyjny
- Zapewnia możliwość indywidualnej personalizacji ekwipunku przez montaż dodatkowych akcesoriów
- Zgodna z innymi produktami firmy Direct Action
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Cordura 500D / Laminat / Softshell |
Waga | 630 g |
Kolor | Adaptive Green |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.