Mil-Tec - Etui na latarkę na pas Security - MOLLE - Czarny - 16268802
Pokrowiec na latarkę do paska Security Montażem MOLLE Czarny Mil-Tec 16268802
Etui na latarkę pozwalające przenosić ją przy oporządzeniu w systemie MOLLE, takim jak pasy czy kamizelki taktyczne. Wykonane z poliestrowej tkaniny, odpornej na rozdarcia.
Uchwyt na latarkę, zabezpieczający ją przed uszkodzeniem podczas działań
Konstrukcja oparta na dwóch elastycznych opaskach, umożliwiających płynne wsuwanie i wyciąganie latarki. Wewnętrzna warstwa etui wykonana jest z amortyzującego materiału, chroniącego narzędzie przed wstrząsami i uderzeniami. Pokrowiec jest łatwy do obsługi przy założonych rękawicach taktycznych.
Cechy:- Uchwyt służący schowania latarki
- Dostosowany do montażu na taśmach MOLLE
- Wykonany z odpornej na prucie tkaniny poliestrowej
- Elastyczne opaski umożliwiające płynne wkładanie i wyciąganie latarki
- Wewnętrzna warstwa amortyzująca, zabezpieczająca latarkę w przypadku uderzeń
- Skonstruowany, aby był łatwy do obsługi przy założonych rękawicach
Dane techniczne | |
---|---|
Montaż | MOLLE |
Materiał | 100% Poliester |
Waga | 55 g |
Kolor | Czarny |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.