Condor - Apteczka zrywana Rip-Away EMT Lite - Coyote Brown - 191031-498
Apteczka zrywana Rip-Away EMT Lite Coyote Brown Condor 191031-498
Apteczka taktyczna zrywana Rip-Away EMT Lite od firmy Condor to pomniejszona wersja uznanego modelu Rip-Away Medic Pouch. Apteczka posiada możliwość szybkiego odczepienia zasobnika w sytuacji awaryjnej.
Apteczka wykonana z wytrzymałego poliestru o gęstości 1000D, dzięki czemu jest przystosowana do pracy w ekstremalnych warunkach. Została wyposażona w kryty, dwustronny zamek z dużymi uchwytami wykonanymi z nylonowej linki, umożliwiającymi komfortową obsługę także w rękawicach.
Rozwiązania ułatwiające organizację przenoszonego wyposażenia medycznego
We wnętrzu umieszczono przegródki i elastyczne uchwyty na opatrunki i drobne przedmioty oraz cztery pętle montażowe, które ułatwiają organizację transportowanego wyposażenia. Apteczka taktyczna posiada możliwość szybkiego odczepienia zasobnika z wyposażeniem medycznym w sytuacji awaryjnej. Panel montażowy doczepiany jest mocnym rzepem Velcro oraz trokiem z kompozytową klamrą.
Apteczka zrywana mocowana jest do kamizelki taktycznej lub pasa, dwoma pionowymi trokami, zgodnymi ze standardem MOLLE / PALS. Na froncie umieszczono dwa rzędy taśm w standardzie MOLLE / PALS i rzep Velcro do personalizacji.
Cechy:- Rozkładana konstrukcja
- Liczne kieszenie i elastyczne pętle
- Podwójny, kryty zamek błyskawiczny
- Taśmy montażowe na froncie oraz rzep Velcro
- Zapięcie Velcro do szybkiego, tymczasowego zamknięcia ładownicy
- Wewnętrzny uchwyt służący do szybkiego otwarcia ładownicy
- Szeroki uchwyt do przenoszenia i łatwego "zrywania"
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Poliester 1000D |
Wymiary | 165 x 100 x 51 mm |
Waga | 265 g |
Kolor | Coyote Brown |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.