Aquamira - Adapter do filtra Frontier Max UQC Splice Kit 1/4'' - 67023
Adapter 1/4" do systemu Camelbak™ / Platypus™ dla filtrów serii Frontier™ Końcówka męska i żeńska Aquamira 67023
Łącznik w rozmiarze 1/4" przeznaczony do filtrów Aquamira Frontier Pro i Frontier Max, umożliwiający podpięcie ich do systemów hydracyjnych, takich jak Camelbak czy Platypus. W zestawie znajduje się końcówka męska i żeńska.
Wytrzymała polimerowa konstrukcja, wyposażona jest w system zapinania na dwa przyciski, dzięki czemu jest zabezpieczona przed przypadkowym rozłączeniem. Frontier Max UQC Splice Kit umożliwia łatwe podłączenie filtrów do systemów hydracyjnych lub wężyków od bukłaków, dzięki czemu uzyskuje się większą elastyczność w doborze źródeł wody podczas wędrówki i survivalu.
Cechy:- Adapter w rozmiarze 1/4"
- Posiada końcówki męskie i żeńskie
- Przeznaczony dla filtrów serii Frontier™: Frontier™ Max i Frontier™ Pro
- Kompatybilny z systemami hydracyjnymi Camelbak™ i Platypus™
- Stabilne i łatwe w montażu połączenie
- System dwóch przycisków zabezpiecza przed przypadkowym rozłączeniem
- Wykonany z wytrzymałego polimeru
Dane techniczne | |
---|---|
Rozmiar gwintu | 1/4" |
Końcówki | Męska Żeńska |
Przeznaczenie | Aquamira Frontier Max Aquamira Frontier Pro |
Kompatybilność | Camelbak Platypus |
Materiał | Polimer |
Waga | 15 g |
Kolor | Czarny Błękitny |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.