Orders

  1. Wysyłka i dostawa towaru
  2. Sposoby płatności i prowizje
  3. Zakupy na raty w systemie PayU Raty
  4. Wymiana lub zwrot towaru
  5. Reklamacje
  6. Gwarancje
  7. Bezpieczeństwo zakupów

  1. Wysyłka i dostawa towaru
  2. Istnieje możliwość wyboru sposobu wysyłki towaru:

    • Dostawa na terenie Polski
      • Przesyłka kurierska GLS - 13,90 zł 9,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka kurierska GLS płatność przy odbiorze - 17,98 zł 13,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka inPost Kurier - 9,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka inPost Kurier płatność przy odbiorze - 13,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka kurierska UPS Standard - 15,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka kurierska UPS Standard płatność przy odbiorze - 19,90 zł - czas dostawy 1-2 dni
      • Przesyłka do Paczkomaty 24/7 w Twoim mieście - 8,90 zł - czas dostawy 1-2 dni -
        (Zastrzegamy sobie prawo do zmiany formy dostawy jeśli zamówione produkty nie spełniają określonych wymogów logistycznych paczkomaty.pl)
      • Przy zakupach na kwotę powyżej 299,00 zł - pokrywamy koszty wybranej formy dostawy
    • Dostawa na terenie Unii Europejskiej
      • Przesyłka kurierska GLS - cena uzależniona od wagi przesyłki - czas dostawy 3-5 dni - [Cennik dostawy]
      • Przesyłka kurierska UPS - cena uzależniona od wagi przesyłki - czas dostawy 3-5 dni - [Cennik dostawy]
      • Przy zakupach na kwotę powyżej €199 / 796,00 zł - pokrywamy koszt paczki do €30,75 / 123,00 zł
      • Na obszarze Niemiec przy zakupach na kwotę powyżej €99 / 396,00 zł - pokrywamy koszt paczki do €30,75 / 123,00 zł
    • Odbiór osobisty zamówionego towaru możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Poznaniu przy ul. Kościuszki 114 2N

  3. Sposoby płatności i prowizje
  4. Za zamówiony w sklepie towar można zapłacić:

    • Gotówką przy odbiorze - opłata za usługę pobrania UPS / GLS - 3,99 zł,
    • Przelewem na konto - bez opłat,
    • Płatnością w systemie PayPal - bez opłat
    • Ekspresowa płatność w systemie PayU - bez opłat
    • Kredytem ratalnym PayU - zgodna z kalkulatorem rat systemu PayU Raty

  5. Zakupy na raty w systemie PayU Raty
  6. Wychodząc na przeciw potrzebom Naszych Klientów wprowadziliśmy możliwość zakupów na raty także przez internet. Produkty oferowane przez nasz sklep można kupować w systemie ratalnym Raty PayU, bez wymogu fizycznej obecności w sklepie. Jeśli zdecydujesz się na zakup towaru na raty w PayU szybko i w prosty sposób będziesz mógł nabyć wybrany przez siebie produkt.

  7. Wymiana lub zwrot towaru
  8. Każdy klient naszego sklepu internetowego posiada prawo do wymiany lub zwrotu towaru zakupionego w ciągu 30 dni od daty dostawy, bez podawania przyczyny. Przesyłkę należy odpowiednio zabezpieczyć i nadać na adres: SPC Dział Zwrotów ul. Radziwoja 20, 61-057 Poznań. Paczka obowiązkowo powinna zawierać oprócz produktu wraz z kompletnym opakowaniem, stosowny dokument zwrotu / wymiany. Wnioski są rozpatrywane w przeciągu od 1 do 14 dni.

    Zwrot płatności jest zawsze dokonywany tą samą drogą, którą wybrał nabywca. Wyjątek stanowi jedynie płatność przy odbiorze – zwrot odbywa się w tym przypadku przelewem. Wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem oraz wymianą są po stronie kupującego. W przypadku braku produktu na który rozpoczęto procedurę wymiany automatycznie dokonujemy zwrotu należności.

    Jeśli dokonałeś zakupu przez zarejestrowane konto, prosimy o skorzystanie z generatora zwrotu.

    Jeśli dokonałeś zakupu jako niezarejestrowany klient, prosimy o wydrukowanie oraz wypełnienie dokumentu.

    Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, w przypadku zakupu rzeczy wyprodukowanej/zmodyfikowanej według specyfikacji klienta, a także w przypadku gdy produkt dostarczony jest z zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. W przypadku zwrotu produktu posiadającego w znacznym stopniu uszkodzone opakowanie lub noszącego ślady użycia zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku lub obniżenia ostatecznej kwoty zwrotu.

  9. Reklamacje
  10. Masz problem z produktem, zgłoś go za pomocą SYSTEMU REKLAMACJI. Nasz dział obsługi klienta wyczerpująco odpowie na Twoje wątpliwości i na pewno rozwiąże problem.

  11. Gwarancje
  12. Na każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie udzielamy gwarancji. Jej długość uzależniona jest od specyfiki produktu oraz producenta.

    • Wyroby włókiennicze, odzież, obuwie: 6 - 12 miesięcy
    • Lornetki, optyka: 6 - 24 miesięcy
    • Noże: 12 - 60 miesięcy
    • Latarki: 12 - 60 miesięcy
    • Repliki ASG: 6 - 12 miesięcy
    • Artykułu sportowe: 6 - 12 miesięcy

    Gwarancja honorowana jest tylko w przypadku posiadania dokumenty zakupu oraz karty gwarancyjnej. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia się wyrobu w trakcie eksploatacji, uszkodzeń powstałych w wyniku nieodpowiedniej eksploatacji, braku konserwacji, przeróbek oraz uszkodzeń mechanicznych.

  13. Bezpieczeństwo zakupów
  14. Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były dla klientów i ich danych możliwie skutecznie zabezpieczone. Nad bezpieczeństwem czuwa certyfikat szyfrujący SSL. Szyfruje on połączenie podczas twojego pobytu na naszej stronie.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel