ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921

ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
ASP - Głowica Leverage Cap do pałki teleskopowej Friction Loc - 52921
Kod produktu: 21782
Producent: ASP Inc.
  • Opcjonalna głowica Leverage Cap - wykończenie Textured Black. Pasuje do wszystkich pałek teleskopowych firmy ASP Friction Loc, również Sentry. Stworzona dla formacji wojskowych, policji, służb ratowniczych - umożliwia rozszerzenie funkcjonalności batona
Cena regularna: / szt.
133,00 PLN
brutto / szt.
Najniższa cena z 30 dni: / szt.
payment_methods
Po zakupie otrzymasz 133 pkt.
Darmowa dostawa od 99,01 PLN
30 dni na darmowy zwrot

52921 - wykonana z aluminium lotniczego, opcjonalna głowica (nakrętka) Leverage Cap, wykończenie Textured Black. Zaprojektowana dla formacji wojskowych, policji, służb ratowniczych - umożliwia rozszerzenie funkcjonalności batona. Przeznaczona pałek teleskopowych (F Series) firmy ASP typu Friction Loc - również Sentry.

Głowica uatrakcyjnia wygląd, zwiększa zasięg (wydłuża pałkę), pozwala na wykorzystanie batona jako pałki kubotan w sytuacjach kiedy nie jest możliwe jej rozłożenie (winda, ciasny korytarz). Dzięki temu zamknięta pałka pozostaje nadal skutecznym narzędziem do samoobrony. Dodatkowo głowica poprawia uchwyt chroniąc przed wyrwaniem podczas użytkowania. Mocowana na gwint w miejsce standardowej nakrętki zakończającej rękojeść batona.

Dane techniczne:
Numer produktu: 52921
Nazwa: Leverage Cap (F Series) Textured Black
Materiał: Aluminium 6061 T6
Wykończenie: Textured Black
Kolor: Black
Wysokość: 52 mm / 2.05"
Waga: 68 g / 2.4 oz
Producent: ASP Inc., USA

UWAGA

Produkt przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.

Zauważyłeś błąd w treści?

Wyślij nam zgłoszenie, abyśmy mogli go poprawić!

Zgłoś błąd w opisie

Wychwyciłeś literówkę bądź niezgodność towaru z opisem? Prześlij nam swoje uwagi odnośnie tego produktu.

Opis musi zawierać przynajmniej 3 litery
Błędna zawartość obrazka
reCaptcha
Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało przekazane dalej.

Najczęstsze pytania
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?

Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.

Jakie metody płatności obsługujecie?

W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.

Ile mam dni na zwrot towaru?

Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.

Czy możliwa jest dostawa za granicę?

Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.

W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200

Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?

Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.

Co oznaczają statusy zamówień?

Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.

Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.

Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.

Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.

Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Informacje i bezpieczeństwo
Podmiot odpowiedzialny za ten produkt na terenie UE
Podmiot odpowiedzialny
Sharg AG sp. z o.o.
Adres: Aleja Dzieci Polskich 65A
Kod pocztowy: 04-730
Miasto: Warszawa
Kraj: Polska
Adres email: info@sharg.pl
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel