Perfecta - Alarm osobisty kieszonkowy SA1- 120dB - Czarny - 2.2090
Kieszonkowy alarm osobisty o głośności do 120dB
Perfecta SA1 to kompaktowy alarm, szczególnie przydatny dla dzieci, kobiet oraz osób starszych. Ma prostą, acz trwałą budowę polimerową. Ważnym dodatkiem jest kółko do kluczy i smycz umożliwiająca dopasowanie alarmu do osoby. Dzięki swoim wymiarom zmieści się wszędzie i nie będzie przeszkadzał w codziennym noszeniu pod ręką.
Prostota działania
Uruchomienie alarmu następuje po wyjęciu zatyczki, w tym momencie wytwarzany jest dźwięk o głośności do 120dB. Sygnał ten może odstraszyć napastnika lub zwrócić na siebie uwagę w sytuacji zagrożenia życia. Sygnał wyłączamy, wsuwając zawleczkę do urządzenia. Zasilany jest baterią zegarkową CR2032.
Cechy:- Kieszonkowy alarm
- Dźwięk, którego nie da się zignorować
- Głośność do 120dB
- Prosta obsługa
- Kółko smyczy lub smycz do noszenia
Dane techniczne | |
---|---|
Wymiary | 60mm x 38 mm x 22mm |
Waga | 28g |
Głośność | do 120dB |
Zasilanie | Bateria CR2032 |
Uruchamianie | Wyjęcie zawleczki |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.