Ka-Bar - Ostrzałka do noży Ka-Bar Sharpener - 9926
Osełka do noży Ka-Bar 9926
Wygodna i skuteczna ostrzałka marki Ka-Bar, to doskonałe narzędzie dla miłośników noży. Dzięki niej, w prosty i szybki sposób, można nadać krawędzi noża odpowiedniego ostrzenia.
Zapewnij swoim nożom ostre krawędzie dzięki ostrzałce Ka-Bar Sharpener
Ostrzałka ta jest wyposażona w dwie specjalne powierzchnie do ostrzenia noży, wykonane z materiału węglikowego. Pozwalają ostrzyć poszczególne strony pod kątem 22,5°, a razem tworzą kąt 45°. Ostrzałka jest bardzo prosta w obsłudze i posiada niewielkie wymiary, dzięki czemu można ją łatwo przenosić w plecaku lub kieszeni. Ka-Bar Sharpener to idealna propozycja dla osób, które cenią sobie ostre noże o wysokiej jakości.
Cechy:- Wykonana z trwałych materiałów
- Dwustopniowy system ostrzenia
- Kompaktowa i lekka
- Odporna na ścieranie powierzchnia
- Zapewnia ostre i trwałe krawędzie noża
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał ostrzy | Węglik |
Materiał chwytu | Nylon |
Długość | 162 mm |
Waga | 54 g |
Kolor | Czarny |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.