Direct Action - Pas taktyczny Firefly Low Vis Sleeve - Shadow Grey - BT-FRFL-CD5-SGR
Pas taktyczny Firefly Low Vis Sleeve Shadow Grey Direct Action® BT-FRFL-CD5-SGR
Direct Action® Firefly Low Vis Sleeve to niskoprofilowy, zewnętrzny pas taktyczny stworzony do współpracy z kamizelką Plate Carrier Hellcat. Został wykonany z wytrzymałego laminatu i gwarantuje swobodę ruchów i komfortowe użytkowanie w każdych warunkach. Pas Firefly Low Vis Sleeve posiada cienką budowę i w celu prawidłowego noszenie konieczne jest użycie pasa wewnętrznego o szerokości 45 mm.
Firefly Low Vis Sleeve posiada zintegrowane, funkcjonalne i pojemne kieszenie taktyczne
Pas Direct Action został wyposażony w zintegrowane ładownice na magazynki pistoletowe, karabinowe i radio. Ponadto posiada również kieszeń na zestaw pierwszej pomocy i dodatkową ładownicę na stazę taktyczną. Pas Firefly Low Vis Sleeve od swojej wewnętrznej strony został obszyty welurem velcro więc może być używany we współpracy z pasem wewnętrznym dla jeszcze lepszej stabilności podczas użytkowania. Jest także w pełni kompatybilny z kaburami pistoletowymi OWB z płetwą oraz wyposażonymi w szlufki do pasa.
Cechy:
- Wykonany z wytrzymałego laminatu
- Usztywniona konstrukcja Low Profile
- Podszyty welurem velcro dla zapewniania stabilności we współpracy z pasem wewnętrznym Direct Action Inner Belt
- Wyposażony w elastyczne kieszenie na magazynki karabinowe, pistoletowe, radio, stazę taktyczną oraz zestaw pierwszej pomocy
- Kompatybilny z kaburami OWB z płetwą lub kaburami wyposażonymi w szlufki do pasa
- Zgodny z pasami o szerokości 45 mm
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | 100% Nylon |
Rozmiar | M - 80 cm / L - 90 cm / XL - 100 cm |
Waga | 230 g |
Kolor | Shadow Grey |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.