Megaline - Walizka na broń długą - 125x25x11 cm - Klamry - Szara - 200/0005
Walizka Kufer na broń myśliwską z gąbką PCV 125x25x11 cm Klamry Szara Megaline 200/0005
Sztywna walizka do transportowania bądź przechowywania broni długiej, wiatrówek lub replik ASG wraz z akcesoriami. Wyprodukowana przez firmę Megaline posiadającą duże doświadczenie w formowaniu i tworzeniu produktów z tworzyw sztucznych.
Sztywna walizka z trwałego materiału
Wykonana została metodą wtryskową z polipropylenu, sztywnego tworzywa sztucznego, dzięki czemu konstrukcja swoją odpornością na uderzenie i wygięcia zapewnia pełną ochronę przenoszonej broni lub jej repliki. Transport i przechowywanie broni w walizce chroni sprzęt przed uszkodzeniami mechanicznymi i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Istnieje możliwość zastosowania dodatkowej kłódki lub zamka szyfrowego, dzięki wykonaniu przez producenta niewielkich otworów znajdujących się przy uchwycie transportowym.
Wnętrze z zabezpieczającej pianki PCV
Wnętrze składa się z pianki PCV typu "szczęki rekina" co pozwala na idealne dopasowanie się do wymiarów przenoszonego sprzętu, a co za tym idzie unieruchomienie sprzętu w walizce. Odpowiednie wymiary pozwalają na przenoszenie przeróżnych rodzajów broni długiej, wiatrówek czy replik ASG razem z zamontowanymi na nich akcesoriami. Ponadto producent zastosował wzmocnione zawiasy, co znacznie zwiększa odporność walizki na zużycie.
Cechy:- Wytrzymała konstrukcja ze sztywnego tworzywa sztucznego
- Wnętrze z pianki PCV typu "szczęki rekina"
- Cztery solidne klamry
- Wzmacniane zawiasy
- Wymiary wynoszące 125x25x11 cm
- Możliwość zamontowania kłódki
Dane techniczne | |
---|---|
Producent | Megaline |
Kod produktu | 200/0005 |
Wymiary | 125x25x11 cm |
Materiał | Wtryskiwany polipropylen |
Materiał wewnętrzny | Pianka PCV "szczęki rekina" |
Kolor | Szary |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.