Celestron - Monokular UpClose G2 10x25 - Czarny - 71213
Monokular 10x25 UpClose G2 Czarny Celestron 71213
Poręczny monokular UpClose G2 firmy Celestron to kompaktowych rozmiarów narzędzie pozwalające na obserwację oddalonych obiektów. Monokular idealnie sprawdzi się w trakcie polowań lub długich podróży turystycznych, dzięki swoim niewielkim wymiarom i małej wadze może być łatwo przenoszony np. w kieszeni spodni lub małym plecaku.
Monokular z 10-krotnym powiększeniem obrazu
Obiektyw monokularu UpClose G2 powiększa obraz 10-krotnie i posiada średnicę 25 mm. Takie połączenie pozwala osiągnąć zadowalające parametry kąta widzenia w trakcie obserwacji. Soczewki pokryto powłokami przeciwodbiciowymi (Multi Coatings) co zwiększa transmisję światła i bezpośrednio wpływa na polepszenie obrazu.
Wodoszczelna obudowa monokularu
Producent zadbał o wodoszczelność aluminiowej obudowy, co skutecznie chroni wewnętrzne soczewki przed wilgocią. Obudowa została dodatkowo zabezpieczona gumową powłoką dla zwiększenia odporności na uszkodzenia mechaniczne powstałe np. podczas upadku. W zestawie z monokularem załączony jest również miękki futerał.
Cechy:- Monokular o 10-krotnym powiększeniu obrazu
- Średnica obiektywu 25 mm
- Kompaktowe rozmiary
- Niewielka waga
- Powłoki przeciwodbiciowe (MC)
- Aluminiowa obudowa pokryta gumową warstwą ochronną
- Wodoszczelna konstrukcja
- Łatwy do transportowania
- Miękki pokrowiec w zestawie
Dane techniczne | |
---|---|
Producent | Celestron |
Kod produktu | 71213 |
Seria | UpClose G2 |
Powiększenie | 10x |
Średnica obiektywu | 25 mm |
Odległość od oka | 11 mm |
Kątowe pole widzenia | 5.7 ° |
Liniowe pole widzenia na 1000 m | 100 m |
Powłoki | MC (Multi Coatings) |
Waga | 113 g |
Wymiary | 112 x 36 mm |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.