Husha - Kartridż do paralizatora TX200P - Zasięg 5 m - TA2-MD
Kartridż wymienny do paralizatora TX200P 1 sztuka Husha TA2-MD
Zapasowy kartridż do paralizatora modelu TX200P. Wyposażony w elektrody o zasięgu do 5 metrów, wystrzeliwane za pomocą sprężonego azotu. Pozwalają one razić napastnika ładunkiem o natężeniu około 55 000 V, dzięki czemu jest skuteczny, ale nie groźny dla zdrowia.
Solidny polimerowy korpus zabezpiecza go przed uszkodzeniem fizycznym. Na czas przechowywania i transportu końcówkę dodatkowo zabezpiecza kapturek z przezroczystego plastiku. Rozmiary pozwalają łatwo zmieścić go w kieszeni spodni lub kurtki. Zakup i posiadanie kartridża możliwe są bez zezwolenia.
Cechy:- Zapasowy kartridż do paralizatora modelu TX200P
- Duży zasięg, wysoka moc i bezpieczne natężenie
- Elektrody wyrzucane za pomocą sprężonego azotu
- Wbijają się w ubranie lub ciało napastnika, rażąc go silnym, ale bezpiecznym dla życia ładunkiem
- Solidny polimerowy korpus, odporny na uszkodzenia mechaniczne
- Plastikowy kapturek zabezpieczający na czas transportu i przechowywania
- Kartridż pozwala na oddanie jednego strzału
- Dostępny bez zezwolenia
UWAGA Za ten produkt nie można zapłacić poprzez system płatności PayU i PayPal.
UWAGA Produkt przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Dane techniczne | |
---|---|
Producent | Husha |
Ilość strzałów z kartridża | 1 |
Zasięg elektrod | Do 5 m |
Natężenie | Ok. 55 000 V |
Napęd | Sprężony azot |
Materiał obudowy | Polimer |
Wymiary | 72 x 65 x 18 mm |
Waga | 55 g |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.