Husha - Kabura do paralizatora TX100P - Na pas 50 mm - Polimerowa - Czarna - TSH-MD
Kabura do paralizatora TX100P Polimerowa Czarna Husha TSH-MD
Kabura na paralizator modelu TX100P. Sztywna, otwarta konstrukcja wykonana z polimeru. Odporna na uszkodzenia i szybko dostępna. Przystosowana do montażu na pasach o szerokości do 50 mm, z opcją dostosowania do dwóch mniejszych rozmiarów.
Posiada blokadę w formie wygodnego przycisku zabezpieczającą paralizator oraz szynę montażową 19 mm, pozwalającą na montaż ładownicy na zapasowy kartridż.
Cechy:- Sztywna kabura na paralizator TX100
- Solidna konstrukcja wykonana z twardego polimeru
- Odporna na obijanie i uderzenia
- Łatwo dostępna i stabilna
- Paralizator zabezpiecza blokada w formie dużego i łatwo dostępnego przycisku
- Otwór drenażowy w spodzie
- Przystosowany do pasów o szerokości do 50 mm
- Możliwość dostosowania stoperem do szerokości pasa wynoszącej 40 i 45 mm
- Posiada szynę umożliwiającą montaż ładownicy TASH-MD na zapasowy kartridż
- W zestawie odpowiedni klucz imbusowy do śrub dla klipsa na pas
UWAGA Produkt przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Dane techniczne | |
---|---|
Producent | Husha |
Materiał | Polimer |
Maksymalna szerokość pasa | 50 mm |
Wymiary | 185 x 80 x 78 mm |
Waga | 157 g |
Kolor | Czarny |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.