SOL - Gwizdek ratunkowy Slim Rescue Howler - 100 dB - Pomarańczowy - 2 szt. - 0140-0010
Gwizdek alarmowy Slim Rescue Howler Pomarańczowy Zestaw 2 sztuki SOL 0140-0010
Gwizdek sygnałowy Slim Rescue Howler™ to bezkulkowy gwizdek o konstrukcji polimerowej przeznaczony do wydawania sygnałów dźwiękowych o dużym natężeniu i zasięgu, celem zasygnalizowania zagrożenia lub aktualnej pozycji.
Wydaje z siebie dźwięk o natężeniu do 100 dB, słyszalny z odległości ponad 1 mili, czyli sporo ponad 1,5 km. Moc i dźwięk sygnału pozwalają mu wyróżnić się pośród dźwięków otoczenia. Gwizdkiem można zasygnalizować zagrożenie w terenie leśnym, górskim, zurbanizowanym, lub na wodzie.
O skuteczności gwizdka ratunkowego decyduje jego niezawodność
Dzięki konstrukcji bezkulkowej nie grzechocze przy przenoszeniu, jest niewrażliwy na warunki atmosferyczne, w tym zamoczenie, ani nie blokuje się przy zbyt mocnym dmuchnięciu. Dzięki temu można być pewnym jego gotowości i skuteczności, co jest bardzo ważne przy sprzęcie ratunkowym.
Wykonany w pełni z polimeru, jest niewrażliwy na rdzę, lekki i wytrzymały. U szczytu posiada uchwyt do zaczepienia o smycz lub linkę paracord. Jaskrawy, pomarańczowy kolor sprawia, że gwizdek rzuca się w oczy i jest łatwy do zlokalizowania.
Gwizdek powinien znaleźć się w zapasie żeglarzy, pasjonatów sportów wodnych, wędrówek, survivalu i bushcraftu. Może stać się również elementem zestawu EDC. W zestawie znajdują się dwie sztuki.
Cechy:- Dźwięk o natężeniu 100 dB, słyszany z odległości ponad 1,5 km
- Bezkulkowa konstrukcja gwarantująca niezawodność
- Działa przy silnym i przy słabszym dmuchnięciu
- Niewielkie rozmiary oraz waga sprawiające, że wszędzie się zmieści
- Możliwość przywieszenia na smyczy
Dane techniczne | |
---|---|
Wymiary pojedynczego elementu | 58 x 23 x 8 mm |
Waga pojedynczego elementu | 5 g |
Materiał | Tworzywo |
Kolor | Pomarańczowy |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.