Fenix - Uchwyt QD na czołówkę do kasku / hełmu - Czarny - ALG-04
Uchwyt QD na czołówkę do kasku / hełmu Czarny Fenix ALG-04
Uchwyt QD zaprojektowany do mocowania latarek czołowych do kasków jaskiniowych lub hełmów taktycznych z montażem do urządzeń noktowizyjnych od firmy Fenix. Dzięki uchwytowi użytkownik może błyskawicznie i łatwo zamocować czołówkę bez użycia dodatkowych taśm i narzędzi.
Uchwyt na czołówkę wykonano z wytrzymałego nylonu utwardzonego włóknem szklanym, który montowany jest w bazie znajdującej się w kasku lub hełmie na tzw. wcisk. Demontaż klipsa i wyjęcie z bazy montażowej jest możliwe poprzez wciśnięcie dźwigni blokady.
Cechy:- Uchwyt przeznaczony do kasków alpinistycznych i hełmów Team Wendy / FAST wyposażonych w zintegrowany montaż do urządzeń noktowizyjnych
- Wykonany z wytrzymałego tworzywa sztucznego
- Szybki i prosty montaż czołówki bez dodatkowych narzędzi
- Klips wyposażony w dźwignię blokującą
Dane techniczne | |
---|---|
Materiał | Nylon utwardzony włóknem szklanym |
Wymiary | 90 x 70 mm |
Waga | 23 g |
Kolor | Czarny |
Uchwyt QD kompatybilny z latarkami Fenix:
- HL55
- HL60R
- HM60R
- HM61R
- HM65R
- HMR65R-T
- HM70R
- HP30R V2.0
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.