Aquamira - Filtr zamienny Backcountry Plus do systemów Series IV - 67014
Zapasowy filtr antybakteryjny Series IV Replacement Filter Backcountry Plus Aquamira 67014
Zapasowy filtr przeznaczony do urządzeń Aquamira serii IV, takich jak Frontier Max czy butelki Shift. Posiada bardzo wysoką wydajność na poziomie ponad 3780 litrów (1000 galonów). Usuwa ponad 99,999% bakterii i ponad 99,9% pasożytów, w tym tasiemców, chorobotwórczych pierwotniaków Cryptosporidium i wiciowców Giardia. Do tego zmniejsza zabrudzenia chemiczne i zawartość chloru oraz poprawia kolor, klarowność, zapach i smak wody.
Cechy:- Zapasowy filtr do urządzeń Aquamira serii IV
- Przeznaczony do użycia w urządzeniach filtracyjnych, butelkach i bukłakach
- Kompatybilny np. z urządzeniami filtracyjnymi Frontier Max czy butelkami Shift
- Model Backcountry jest antybakteryjny. Usuwa ponad 99,999% bakterii oraz ponad 99,9% pasożytów
- Redukuje zabrudzenia chemiczne, herbicydy, pestycydy, ołów, metale ciężkie, arszenik, lotne związki organiczne, ścieki farmaceutyczne oraz chlor
- Poprawia kolor, klarowność, aromat i smak wody
- Niewielka waga i rozmiar
- Bardzo wysoka wydajność: ponad 3780 litrów / 1000 galonów
- Gęstość siatki na poziomie 0,1 mikrona
Dane techniczne | |
---|---|
Typ | Przeciwbakteryjny |
Przeznaczenie | Urządzenia filtracyjne Butelki filtracyjne Bukłaki |
Kompatybilność | Aquamira Series IV |
Wydajność | 3 785,41 l / 1000 galonów |
Gęstość filtra | 0,1 mikrometr |
Wymiary filtra | 84 x 30 mm |
Waga opakowania | 40 g |
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.