SOL - Zestaw survivalowy FireLite - 8 elementów - 0140-1254
Zestaw survivalowy 8 w 1 FireLite SOL 0140-1254
Zestaw survivalowy 8 w 1 FireLite od firmy Survive Outdoors Longer. Zestaw zawiera niezbędne elementy ułatwiające przetrwanie w terenie, które pomogą nadać sygnał ratunkowy, ułatwią nawigację i pozwolą rozpalić ogień. Wszystkie elementy łączą się w jedną całość, dzięki czemu można łatwo przenosić zestaw w plecaku turystycznym lub w kieszeni spodni wojskowych.
Linka znajdująca się w zestawie może posłużyć nam do naprawy ubrania lub obuwia. Rozpałka i krzesiwo ułatwią rozpalenie ogniska. W zestawie znajduje się również kompas guzikowy, dzięki któremu będzie można określić prawidłowy kierunek, natomiast lusterko i gwizdek pozwolą nadać sygnał ratunkowy. Całość zamknięta jest w wodoszczelnym pojemniku w jaskrawym pomarańczowym kolorze ułatwiającym jego identyfikację. Dzięki dołączonej do zestawu linki całość można wygodnie zawiesić na szyi.
Cechy:- Lekki i kompaktowy zestaw survivalowy
- Zawiera niezbędne elementy przydatne w kryzysowej sytuacji
- Pomarańczowy kolor ułatwiają identyfikację zestawu
- Wodoszczelny przedział na drobne elementy
Dane techniczne: | |
---|---|
Wymiary | 114 x 25 mm |
Waga | 45 g |
Kolor | Pomarańczowy |
- Gwizdek ratunkowy
- Kompas guzikowy
- Lusterko sygnałowe
- Micro krzesiwo z iskrownikiem
- Krzesiwo
- Podpałka
- Linka łatwopalna
- Wodoodporny pojemnik
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.