Direct Action - Czapka Beanie Cap FR - Light Coyote - CP-BNFR-CDL-LTC
Czapka Beanie Polartec PowerDry Light Coyote Direct Action® CP-BNFR-CDL-LTC
Lekka czapka polarowa FR Beanie wykonana z oddychającego materiału Polartec PowerDry FR przez firmę Direct Action®. Przystosowana do użytku osobno lub w połączeniu z hełmami balistycznymi czy kaskami podczas aktywności fizycznej. Sprawdzi się jako zapasowa warstwa ochronna podczas spacerowania po górach, treningu na strzelnicy czy jako lekka czapka na chłodne wieczory.
Czapka FR Beanie wykonana została z trudno palnego materiału, dzięki czemu jest odporna na krótkotrwały kontakt z ogniem. Jest miła w dotyku, dzięki czemu może być używana jako odzież codziennego użytku. Małe wymiary ułatwiają przechowywanie jej w kieszeni kurtki przeciwdeszczowej czy plecaka wojskowego. Dodatek włókien elastycznych sprawił, że czapka jest wygodna i dopasowuje się do kształtu i wielkości głowy użytkownika.
Cechy:
- Lekka czapka do codziennego użytku.
- Cienki materiał dobrze leży pod hełmem lub kaskiem.
- Odporna na krótkotrwały kontakt z ogniem.
- Dobrze dopasowuje się do kształtu głowy użytkownika.
- Uniwersalny rozmiar.
- Niska waga.
Dane techniczne | |
---|---|
Kod producenta: | CP-BNFR-CDL-LTC |
Materiał: | 68% Modacrylic 29% Rayon 3% Spandex |
Kolor: | Light Coyote FR |
Waga: | 34 g |
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.